Specjalista ds. Marketingu i Promocji Kulturalnej
Informacje
Opis stanowiska
- Kreowanie i nadzór nad kampaniami promocyjnymi (od pomysłu do realizacji)
- Przygotowanie i koordynacja produkcji materiałów informacyjnych o repertuarze teatru
- Rozsyłanie zapowiedzi premier do mediów lokalnych i ogólnopolskich
- Pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz rozwijanie współpracy z instytucjami kultury
- Eksperymentowanie z nowymi kanałami dotarcia do widza
- Tworzenie spójnych koncepcji treści audiowizualnych
- Ścisła współpraca z zespołem artystycznym, działem organizacji pracy i biurem obsługi widza
- Monitorowanie i analizowanie efektów działań marketingowych
- Wyższe wykształcenie (preferowane: marketing, zarządzanie, reklama)
- Podstawowa edukacja muzyczna
- Doświadczenie w promocji wydarzeń kulturalnych – mile widziane
- Kreatywność, inicjatywa i umiejętność pracy pod presją czasu
- Doskonała organizacja pracy oraz komunikatywność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Biegłość w pakiecie MS Office
- Dyspozycyjność w weekendy
- Zorientowanie w specyfice rynku teatralnego
- Umowę o pracę lub kontrakt na okres próbny
- Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy
- Dofinansowanie wypoczynku pracownika i rodziny
- Świadczenia świąteczne wypłacane dwa razy w roku
- Udział w innowacyjnych projektach kulturalnych
- Możliwość rozwoju kompetencji poprzez szkolenia i warsztaty
- Szczegółowe informacje o ofercie pracy
Firma: Klient portalu Praca.pl Lokalizacja: Warszawa
Warszawa, mazowieckie, PolskaDodano: 30. 5. 2025
Praca na stanowisku - aktualna
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!