Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
104614
Obowiązki
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej w celu osiągnięcia celów firmy
- prowadzenie działań marketingowych wpływających na wzrost sprzedaży
- zarządzanie kampaniami reklamowymi
- przygotowywanie treści do mediów społecznościowych oraz na stronę internetową
- analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych
- organizacja i udział w wydarzeniach branżowych, targach i konferencjach
Wymagania
- wykształcenie wyższe o profilu marketingowym, handlowym lub pokrewnym
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowana branża medyczna)
- biegła znajomość narzędzi marketingu cyfrowego oraz pakietu MS Office
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- umiejętność pracy zarówno w zespole, jak też samodzielnie
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, z wynagrodzeniem na poziomie rynkowym
- elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej
- narzędzia niezbędne do pracy
- szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
- ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się, rozpoznawalnej na rynku firmie
Źródło: Grafton/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę