Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu
Twój zakres obowiązków
- Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem
- Projektowanie kampanii w kanałach online i social media
- Analiza rynku i konkurencji
- Określanie celów marketingowych
- Planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii PPC (pay-per-click)
- Kreowanie strategii obecności na platformach społecznościowych i optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek
- Analiza słów kluczowych i monitorowanie pozycji w wynikach wyszukiwania
- Raportowanie wyników działań marketingowych
- Tworzenie wartościowych treści online
- Optymalizacja stron produktowych pod kątem konwersji
Wymagania pracodawcy
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- umiejętność strategicznego myślenia i pracy w grupie
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
- Odpowiedzialność, komunikatywność, otwartość
- Duża dawka kreatywności
- Znajomość programu graficznego (proste grafiki) (canva, photoshop itp.)
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
Pracodawca oferuje
- Możliwość nawiązania współpracy na podstawie Umowy o Pracę lub B2B
- Pracę w trybie hybrydowym (jeden dzień pracy zdalnej)
- Niezbędne narzędzia pracy
- Kartę multisport, multilife
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe
- Paczki świąteczne
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Zniżki na produkty firmowe
- Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę