SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Prowadzenie kompleksowej obsługi pracowników w zakresie ich zatrudniania oraz wynagradzania, w tym: sporządzanie umów o pracę, prowadzenie indywidualnej dokumentacji dla każdego pracownika i dokumentów kończących stosunek pracy. Sporządzanie list płac wynagrodzeń dla pracowników. Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń i umów o dzieło. Prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu: wynagrodzeń, zasiłków, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS. Sprawozdawczość statystyczna. Znajomość programu PŁATNIK w praktyce. Bardzo dobra znajomość Kodeksu Pracy i innych przepisów prawa pracy oraz przepisów prawa ubezpieczeń i podatkowego. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)