Specjalista ds. kadr i płac
Opis stanowiska pracy
Oferta:
- Umowa o pracę bezpośrednio z naszym Klientem (pełny etat)
- Praca w 2-osobowym zespole, w miłej i spokojnej atmosferze
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku
- Po uzyskaniu umowy na czas nieokreślony pracodawca oferuje prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac
- Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel oraz programu Płatnik
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze programu SAGE Kadry i Płace
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie z zakresu księgowości lub otwartość na zdobywanie wiedzy z zakresu księgowości
- Umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista
Zadania:
- Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowej pracowników
- Sporządzanie list wynagrodzeń (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne)
- Ewidencja czasu pracy pracowników
- Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS
- Aktualizacja i administrowanie danymi w informatycznym systemie kadrowo-płacowym i w aktach osobowych zgodnie z przepisami prawa
- Obsługa pracowników w zakresie sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu, zarobkach itp.
- Sporządzanie raportów i analiz personalnych
- Współpraca ze Specjalistą ds. BHP
- Rozliczanie zaliczek pracowniczych
- Księgowanie wyciągów bankowych
- Monitorowanie przeterminowanych płatności od klientów - kontakt z klientami i wysyłanie wezwań do zapłaty
- Rozliczanie różnic kursowych
- Pomoc w prostych czynnościach księgowych np. : rejestrowanie korespondencji przychodzącej, przeliczanie i kompletowanie zagranicznych faktur zakupowych, sporządzanie faktur wewnętrznych itp.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!