Specjalista ds. IT / Help Desk do Zespołu IT
technologies-optional :
- Active Directory
responsibilities :
- wsparcie funkcjonalne i techniczne ok. 160 użytkowników (pierwsza linia wsparcia);
- analiza i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, serwerami;
- podłączanie i konfiguracja urządzeń peryferyjnych;
- rejestracja zgłoszeń i przekazywanie do drugiej linii wsparcia (zespół w UK);
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych, systemów i aplikacji, nadawanie dostępów i uprawnień do systemów, aktualizacja oprogramowania, wdrażanie kopii zapasowych, systemów bezpieczeństwa i antywirusowych;
- czynności związane z obsługą informatyczną spotkań online;
- ścisła współpraca z IT Managerem.
requirements-expected :
- ok. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- umiejętność diagnozowania sprzętu i oprogramowania (desktopy, laptopy, drukarki, urządzenia mobilne (iOS);
- znajomość środowiska Windows i pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- dyspozycyjność w godzinach 9-17.
offered :
- pracę w zgranym i wspierającym się zespole;
- dowolną formę współpracy – w zależności od preferencji kandydata;
- bogaty pakiet benefitów niezależny od wybranej formy współpracy;
- szeroki pakiet szkoleń;
- doskonałą atmosferę pracy w nowym biurze zlokalizowanym tuż przy metrze Świętokrzyska.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę