Specjalista ds. finansów i administracji
Zakres obowiązków
rejestracja i porządkowanie faktur, korespondencji;
redagowanie pism;
obsługa faktur przychodowych i kosztowych w systemie wewnętrznym;
obsługa poczty elektronicznej;
bieżące prace biurowe;
kontakty z kontrahentami
Wymagania
umiejętność obsługi komputera;
wykształcenie wyższe;
roczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym;
zaangażowanie w wykonywaną pracę;
dobra organizacja pracy własnej;
komunikatywność, otwartość;
obsługa programów MS Office;
znajomość podstaw księgowości będzie dodatkowym atutem;
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę