Specjalista ds. e-marketingu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- współtworzenie i realizacja strategii pozyskiwania leadów w różnych kanałach e-commerce, m. in. www, Google, FB, LinkedIn; porównywarki internetowe; afiliacje;
- udział w projektowaniu oraz realizacji kampanii marketingowych i sprzedażowych realizowanych przez Spółkę;
- analiza lejka sprzedażowego - proponowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających ruch, konwersję, ROAS;
- planowanie, budżetowanie oraz realizacja działań, a także kampanii marketingowych i sprzedażowych w sieci oraz mediach społecznościowych;
- analiza oraz optymalizacja kampanii i wydatków marketingowych;
- promowanie strony internetowej oraz generowanie na niej ruchu;
- tworzenie newsletterów oraz mailingów;
- badanie efektywności, analiza oraz optymalizacja działań w ramach kampanii, a także wydatków marketingowych;
- nawiązanie współpracy z zewnętrznymi wydawcami, serwisami tematycznymi pod kątem współpracy realizującej SEO/SEM;
WYMAGANIA:
- co najmniej 3 lata doświadczeń w obszarze marketingu internetowego
- skutecznie pozyskiwanie ruch i generowanie leady;
- doświadczenie w zakresie marketing automation, e-mail automation;
- bardzo dobrą znajomością GA (Google analytics);
- umiejętność korzystania z takich narzędzi jak: Salesmanago, GTM, GSC;
- doświadczenie w pracy z branżą e-commerce od strony marketingowej;
- praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google Ads, Facebook Analytics, Facebook Ads, Google Tag Manager
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny system wynagradzania (system premii rocznych)
- elastyczny czas pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia na dynamicznie rozwijającym się rynku energii i gazu, w środowisku nastawionym na rozwój i pracę zespołową,
- opieka medyczna oraz karta Multisport, inne pozapłacowe benefity dla pracownika,
- samodzielność w realizacji swoich obowiązków,
- możliwość realizacji zadań bezpośrednio przekładających się na wynik spółki,
- budowę autorskich rozwiązań e-commerce,
- możliwość częściowej pracy zdalnej.