Specjalista
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw obsługi administracyjno-transportowej
w Zespole Transportowym w Wydziale Administracyjnym w Biurze Administracyjnym
Specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowuje plany rzeczowo-finansowe i plany zamówień publicznych w ramach zadań realizowanych przez Wydział w zakresie eksploatacji i gospodarowania pojazdami służbowymi.
- Wykonuje zadania związane z przygotowaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie eksploatacji i gospodarowania pojazdami służbowymi (szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy, udział w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, opiniowanie dokumentacji związanej z postępowaniem).
- Wystawia dokumenty księgowe, w szczególności dotyczące obciążeń pracowników Ministerstwa Sprawiedliwości za użytkowanie samochodów służbowych do celów prywatnych.
- Prowadzi rejestr umów dotyczących eksploatacji i gospodarowania pojazdami służbowymi, zawieranych przez Ministerstwo z kontrahentami zewnętrznymi, a także rozlicza koszty wynikające z realizacji tych umów.
- Prowadzi ewidencję kosztów eksploatacji pojazdów służbowych pozostających w dyspozycji Ministerstwa.
- Aktualizuje procedury wewnętrzne dot. użytkowania pojazdów służbowych.
- Prowadzi rejestr delegacji służbowych pracowników Biura.
- Sporządza analizy i opinie dot. zakresu merytorycznego zadań będących we właściwości Zespołu, w tym opracowuje i opiniuje projekty wewnętrznych procedur i zarządzeń z tego obszaru.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi transportowej
- Znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie prawidłowości rozliczania i wystawiania dowodów księgowych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość rozporządzenia w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowych
- Znajomość prawa o ruchu drogowym w zakresie ruchu drogowego, warunków dopuszczenia pojazdów do ruchu oraz warunków technicznych pojazdu
- Umiejętność obsługi pakietu Office
- Pozytywne podejście do klienta, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, otwartość na zmiany, komunikacja, myślenie analityczne, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- wykształcenie: brak
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzające doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zakresy obowiązków, opisy stanowisk, zaświadczenia i inne, potwierdzające wskazany w ogłoszeniu obszar i okres doświadczenia)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia dokumentu potwierdzająca spełnienie wymagania dodatkowego (fakultatywnie).
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-16
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. List motywacyjny i oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Kandydatki/kandydaci, którzy złożą dokumenty elektronicznie i spełnią wymagania formalne, będą zobligowani do dostarczenia oryginałów oświadczeń i listu motywacyjnego w kolejnym etapie rekrutacji. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Jeśli oferta spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 14 dniach od zakończenia naboru. Zapoznaj się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, możesz także skorzystać z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.gov.pl/web/sprawiedliwosc.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
=" c-btn c-btn--primary c-btn--large application-button js-application-btn application-button-internal js-application-url c-btn--red" rel="nofollow noopener">Aplikuj
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę