Specjalista
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw obsługi sekretarsko-biurowej
w Wydziale Prewencji
Specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi sekretariat wydziału, w tym: przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje i wysyła dokumenty jawne oraz przesyłki;
- rejestruje i doręcza korespondencję, przesyłki zgodnie z dekretacją kierownika wymienionej komórki upoważnionym pracownikom/policjantom;
- przygotowuje korespondencję i dokumentację przeznaczoną do wysłania;
- rozlicza policjantów i pracowników wydziału z dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku służby/pracy, przeniesienia i delegowania;
- prowadzi rejestry, dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze rzeczowo-imienne;
- sporządza okresowe wykazy spraw niezakonczonych, pozostających w posiadaniu policjantów/pracowników wydziału:
- sporządza inwentaryzację roczną spraw i dokumentów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa panstwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczyy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- umiejętność działania pod presją czasu;
- umiejętności interpersonalne i współpracy;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- wykształcenie: brak
- wiedza z zakresu funkcjonowania jednostki Policji, obiegu dokumentów itp.;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa panstwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
- Powyższe oświadczenie nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-04
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII,
ul. Grenadierów 73/75,
04-007 Warszawa
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca na I piętrze;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
- praca przy oświetleniu mieszanym;
- stres związany z obsługa klientów zewnętrznych;
- kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami;
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynku).
- brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę