Sekretarka w przedszkolu
Praca na stanowisku sekretarki w publicznym przedszkolu. Umowa o pracę w wymiarze 0, 5 etatu. Elastyczne godziny pracy (pomiędzy 8. 00 a 16. 00).
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji przedszkola zgodnie z obowiązującymi przepisami we współpracy z dyrekcją
organizacja pracy sekretariatu
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
dbanie o tablicę informacyjną
realizacja zamówień oraz współpraca z dostawcami i wykonawcami (np. zamówienie
archiwizacja dokumentacji
przygotowywanie dokumentacji, w tym zaświadczeń, a także umów i aneksów w oparciu o obowiązujące wzory dokumentów
obsługa systemu rekrutacyjnego oraz udzielanie informacji o ofercie zainteresowanym rodzicom
współpraca z działem kadr działem księgowości
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę