Revenue Growth Management Functional Expert
Nasz klient to globalna firma konsultingowa, pomagająca firmom w nawigacji przez procesy transformacji biznesowej za pomocą innowacyjnych rozwiązań przedsiębiorstwa.
Revenue Growth Management Functional Expert
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (umowa B2B)
- Praca zdalna
- Możliwość dalszego rozwoju i szkoleń.
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie w zespole wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów.
- Stałe zatrudnienie (nie projektowe).
- Elastyczne godziny pracy.
Obowiązki:
- Budowanie silnych relacji z klientami poprzez dogłębne zrozumienie ich celów, motywacji i potrzeb biznesowych.
- Świadczenie wysokiej jakości ekspertyzy i doradztwa w zakresie wdrażania najlepszych w klasie rozwiązań RGM.
- Zarządzanie wdrażaniem rozwiązań RGM zgodnie z planem i przy użyciu standardowych procesów biznesowych, narzędzi zarządzania projektami agile i współdzielonych przestrzeni roboczych.
- Zrozumienie potrzeb konfiguracji klienta i przekładanie ich wymagań na optymalne ustawienia, które są zgodne z naszym planem wdrożenia i drogowskazem produktowym.
- Ścisła współpraca z innymi zespołami wdrożeniowymi BPX w celu dostarczenia zintegrowanego rozwiązania end-to-end z zintegrowanymi aplikacjami RGM i SAP dla klienta.
- Wdrażanie konfiguracji systemu/aplikacji wraz z klientem.
- Przekazywanie szczegółowych specyfikacji zespołom developerskim, upewniając się, że wymagania klienta są w pełni spełnione.
- Aktywne uczestnictwo w społeczności Ekspertów BPX i naszych Zaufanych Partnerów, pomagając w rozwoju naszego biznesu. Przeprowadzanie prezentacji demo dla nowych rynków twoich klientów lub dodatkowej sprzedaży funkcjonalności.
- Dzielenie się doświadczeniami, przemyśleniami klientów i najlepszymi praktykami z zespołem ds. Rozwiązań Zarządzania Przychodami.
- Testowanie nowych funkcjonalności zgodnie z wymaganiami klienta i planem drogowskazowym przed wdrożeniem.
- Współtworzenie ciągłych usprawnień i rozwoju planu rozwiązań poprzez dzielenie się zrozumieniem potrzeb, percepcji i interakcji klientów z naszymi produktami.
Wymagania:
- Stopień licencjata.
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży CPG w obszarze: zarządzania przychodami, sprzedaży, marketingu handlowego lub wsparcia sprzedaży.
- Docenienie roli Super Użytkownika/Key Użytkownika/Power Użytkownika/SME w dowolnym narzędziu TPM.
- Dobre doświadczenie w działaniach związanych z IT, takich jak wdrażanie aplikacji lub projekty wdrożeniowe.
Znajomość procesów transformacji cyfrowej i powiązanych zmian biznesowych.
- Docenienie dostarczania/rozwijania oprogramowania i zarządzania projektami.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, zarówno werbalne, jak i pisemne.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, organizacyjne i przywódcze.
- Osoba odpowiedzialna, zdolna do pracy w zespole, samodzielna i dbająca o szczegóły.
- Doświadczenie techniczne i/lub wiedza na temat pojęć technicznych.
Szybkie uczenie się i bardzo dobre umiejętności analityczne.
Dodatkowe atuty:
- Dodatkowe doświadczenie w SAP: SD/CS, FI, TPM, MD lub integracja systemów.
- Dodatkowe doświadczenie w branży CPG obejmujące role w dziale IT, łańcuchu dostaw lub finansach jest dodatkowym atutem.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę