REFERENT W ZESPOLE DS. REALIZACJI INWESTYCJI
Szczegóły oferty
https://bip. zdw. olsztyn.pl
1. Weryfikacja aktualnego stanu rozliczeń i wg potrzeb bieżące rozliczanie środków finansowych własnych i UE ujętych na projekty Zespołu w Planie finansowym ZDW wg paragrafów dla każdego projektu rozbudowy dróg realizowanych przez Zespół.
2. Sprawdzanie obiegu, zabezpieczenia i przechowywania w Zespole dokumentów rozliczeniowych księgowych z podziałem na każdy z projektów.
3. Nadzorowanie wydatkowania i ewidencji środków w zakresie zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz harmonogramem składania wniosków o płatność.
4. Analizowanie wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań.
5. Sporządzanie analiz i informacji o realizacji zadań Zespołu.
6. Przygotowanie, weryfikacja i analiza informacji i danych do projektów planów rzeczowo-finansowych na poszczególne lata oraz bieżąca i okresowa analiza wykorzystania środków na realizację zadań Zespołu.
7. Przedstawianie uzasadnionych wniosków o dokonanie zmian w planach.
8. Nadzorowanie realizacji wszelkich płatności Zespołu, w tym prowadzenie ewidencji faktur
i innych dokumentów finansowych w wersji papierowej i elektronicznej.
9. Przygotowanie sprawozdań rzeczowo finansowych i harmonogramów związanych
z finansowaniem i/lub dofinansowaniem ze środków zewnętrznych.
10. Wystawiane dowodów OT po zakończeniu inwestycji realizowanych przez Zespół we współpracy z Koordynatorami.
11. Rozliczanie dotacji celowych otrzymanych na realizację zadań Zespołu.
12. Współpraca z wszystkimi jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie spraw wynikających z zadań zespołu.
13. Wykonywanie na polecenie Kierownika Zespołu innych prac, wynikających z zakresu działania komórki organizacyjnej Zespołu ds. Realizacji Inwestycji III oraz Naczelnika Wydziału Realizacji Inwestycji.
14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora i jego Zastępców wynikających ze specyfiki pracy.
Godziny pracy 7-15Inne wymaganiaWymagania niezbędne:
1. Wykształcenie: średnie ekonomiczne.
2. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office.
3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
6. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office.
7. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagania pożądane:
1. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne.
2. Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych.
3. Znajomość obsługi programów księgowych.
4. Cechy osobowe: dokładność i opanowanie, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomika