Referent w Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki/Dział Komunikacji z Klientami/Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ (1 etat/umowa o p
Referent w Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki/Dział Komunikacji z Klientami/Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ (1 etat/umowa o p
29_lodz2511
Obowiązki
- wydawania EKUZ,
- zleceń na wyroby medyczne,
- udzielania informacji dotyczących systemu opieki zdrowotnej,
- profilaktyki zdrowotnej i zdrowego stylu życia,
- kiosku profilaktycznego,
- innych usług świadczonych na Sali obsługi.
Wymagania
- wykształcenie: średnie/wyższe (preferowane specjalizacje: zdrowie publiczne, dietetyka, inne ze specjalizacją profilaktyka zdrowotna,
- lata pracy zawodowej: brak wymaganych lat pracy zawodowej.
- doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta,
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- znajomość programów profilaktycznych oferowanych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego,
- znajomość treści zawartych na stronach internetowych: pacjent.gov.pl / akademia.nfz.gov.pl / nfz.gov.pl / nfz-lodz.pl / diety.nfz.gov.pl / terminyleczenia.nfz.gov.pl,
- znajomość potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub innego europejskiego,
- znajomość Polskiego Języka Migowego,
- prawo jazdy kat.B,
- kierowanie się etyką zawodową,
- orientacja na klienta, interesariusza,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Źródło: NFZ/Praca
- Szczegółowe informacje o ofercie pracy
Firma: Narodowy Fundusz Zdrowia Lokalizacja: Łódź
Łódź, łódzkie, PolskaDodano: 9. 4. 2025
Praca na stanowisku - aktualna
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!