Referent ds. informatyki - Helpdesk (k/m/n)
technologies-expected :
- Active Directory
responsibilities :
- Wsparcie informatyczne w codziennych problemach (pierwsza linia wsparcia) dla obu lokalizacji: Namysłów i Wrocław;
- Wsparcie w zakresie systemów informatycznych funkcjonujących w firmie (instalacja i konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów);
- Czynny udział we wdrożeniach i nowych projektach informatycznych;
- Opiekę nad urządzeniami IT (serwery i stacje robocze) oraz urządzeniami peryferyjnymi.
requirements-expected :
- Wykształcenie min. średnie;
- Doświadczenie w zakresie: systemu operacyjnego Windows (stacje robocze, serwery), Active Directory, MS Office, Outlook, Teams;
- Umiejętność rozwiązywania problemów dotyczących sprzętu komputerowego;
- Znajomość j. angielskiego (w mowie i piśmie) umożliwiająca swobodną komunikację i czytanie dokumentacji;
offered :
- Umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji;
- Możliwość pogłębiania wiedzy (dostęp do platformy E-learningowej);
- Pakiety: medyczny, socjalny, dopłaty do posiłków dostarczanych do firmy;
- Dopłaty do dojazdów lub pakiet relokacyjny;
- Dofinansowanie do lokalnego żłobka/przedszkola.
benefits :
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku
- pakiet relokacyjny
- dofinansowanie dojazdów do pracy
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę