Referent ds. administracyjnych Zespołu ds. Kancelarii Biura Ochrony
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Bieżące prowadzenie recepcji Spółki w tym elektroniczna ewidencja gości, obsługa połączeń telefonicznych oraz służbowej poczty elektronicznej, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w tym współpraca z kurierami.
- Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, obsługę gości i osób wizytujących Spółkę.
- Współpraca z szefem ochrony obiektu i służbą ochrony w zakresie obsługi ruchu osobowego i towarowego w spółce.
- Współpraca z koordynatorem ds. kancelarii Biura Ochrony w obszarze wsparcia procesu prowadzenia Kancelarii Ogólnej (rejestrowanie dokumentów oraz przesyłek przychodzących i wychodzących do/z Kancelarii, rozdzielanie i przekazywanie korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki, przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów, obsługa poczty elektronicznej).
WYMAGANIA:
- Znajomość obsługi komputera, w tym programu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Samodzielność, skrupulatność, systematyczność i dokładność
- Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
- Komunikatywność
Dodatkowymi atutami będą:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie oraz bardzo dobre warunki pracy
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- prywatną opiekę medyczną
- kartę Benefit MultiSport
- inne, atrakcyjne benefity finansowe i pozafinansowe
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę