RECEPCJONISTA HOTELOWY
Bieżąca obsługa recepcji hotelowej i innych działów hotelu w zależności od natężenia pracy.
Meldowanie i wymeldowywanie gości zgodnie z obowiązującymi standardami.
Sporządzanie raportów dobowych i miesięcznych.
Obsługa systemów rezerwacyjnych.
Sprzedaż usług hotelu
Budowanie wzorowych relacji z gośćmi hotelu
Tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami
Zapewnienie gościom hotelu komfortowych warunków pobytu; współpraca w tym zakresie z innymi działami hoteluInne wymagania[Umiejętność 2] : Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym w godz. 6-14, 14-22 w tym w weekendy i święta, punktualność, lojalność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
[Umiejętność 1] : Świadomość związania z zasadami profesjonalnej obsługi gości, dobra organizacja pracy, sumienność
[Inne] : Punktualność, lojalność
Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań
Łatwość w nawiązywanie kontaktów, miła aparycja, wysoka kultura osobistaRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscdwie zmianyJezykiangielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące