QA and Technical Trainer
Dołącz do globalnego lidera wysokowydajnej inteligentnej technologii energetycznej, z ponad 5000 pracownikami, biurami w 34 krajach, milionami produktów zainstalowanych w ponad 133 krajach. Nie czekaj, aplikuj!
Oczekujemy
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie energoelektroniki lub pokrewnych dziedzin, takich jak instalacje fotowoltaiczne
- wykształcenie w dziedzinie inżynierii elektrycznej/mechatronicznej lub podobnej
- biegła znajomość zasad i praktyk obsługi klienta
- wcześniejsze doświadczenie w prowadzeniu szkoleń technicznych, doświadczenie w prowadzeniu programów szkoleniowych związanych z technologią
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w klasie dotyczącej produktów i usług związanych z technologią
- znajomością produktów i narzędzi firmy
- doskonałe zrozumienie wszystkich aspektów centrum wsparcia technicznego
- doświadczenie praktyczne w laboratoriach w zakresie wymagań szkoleniowych
- mile widziana zewnętrzna certyfikacja dla instruktora bezpieczeństwa
- wcześniejsze doświadczenie i wiedza na temat standardów i procesów jakości
- wyjątkowe umiejętności słuchania i analizy
- być wysoce zorganizowanym i mieć poczucie inicjatywy
- wybitne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- zdolność do pracy nad wieloma projektami
- wysoka motywacja, umiejętność dobrej pracy samodzielnie i w zespole
- doskonała znajomość języka angielskiego oraz zdolność i gotowość do podróży międzynarodowych
- wysokie umiejętności pisania tekstów technicznych
- wysokie umiejętności prezentacji
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Oferujemy
- praca od zaraz
- umowa o pracę
- możliwość pracy w międzynarodowej firmie produkcyjnej
- kameralna atmosfera pracy
- pakiet benefitów
Zadania
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń technicznych i procesowych dla pracowników
- utrzymywanie programu i harmonogramu szkoleń wprowadzających
- planowanie i kierowanie szkoleniami stacjonarnymi, elektronicznymi, programami multimedialnymi oraz innymi technologiami instruktażowymi wspomaganymi komputerowo
- odpowiedzialność za opracowanie i utrzymanie technicznych materiałów szkoleniowych we współpracy z Service HQ i Technical Marketing
- zapewnienie jakości i spójności treści kursu, w całym cyklu życia kursu
- projektowanie i kalibracja formatów monitorowania połączeń i standardów jakości
- monitorowanie połączeń i dostarczanie danych o trendach i okresowych raportów do zespołu zarządzającego call center
- używanie systemu zarządzania danymi monitorowania jakości do kompilacji i śledzenia wydajności na poziomie zespołu i poszczególnych osób
- monitorowanie e-maili i odpowiedzi na czacie
- dostarczanie użytecznych danych różnym członkom wewnętrznego zespołu wsparcia
- dostarczanie informacji zwrotnych na temat wydajności połączeń i postępów szkoleniowych liderom i kierownikom zespołów call center
- kontaktowanie się z klientami w celu lepszego zrozumienia niskiego CSAT
- identyfikowanie i ostrzeganie o trendach dotyczących przyczyn kontaktu
- szkolenia dla instalatorów i wykonawców - koordynacja i przeprowadzanie szkoleń zewnętrznych opartych na materiałach online i klasowych
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę