Pracownik działu serwisu - wsparcie techniczne
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Serwisowanie urządzeń w podziemiach kopalń.
WYMAGANIA:
wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności elektronika, elektryka, automatyka;
prawo jazdy kat. B;
umiejętność nawiązania kontaktu z klientem;
umiejętność czytania schematów;
umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi np. multimetr;
posługiwania się oprogramowaniem MS Office;
umiejętności analitycznego oraz efektywnego rozwiązywania problemów;
dobrej organizacji pracy, dokładności i terminowości;
umiejętności pracy w zespole;
komunikatywna znajomość języka angielskiego - będzie dodatkowym atutem;
samodzielności i zdolności rozwiązywania problemów technicznych w warunkach stresu i pod presją czasu;
zjazdy w podziemia kopalń.
OFERUJEMY:
Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, niezbędne narzędzia pracy oraz szkolenia wdrożeniowe.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę