Pracownik ds. zakupów
Opis stanowiska pracy
1. dokonywanie zakupów materiałów i produktów
2. nadzorowanie terminowości zamówień,
3. prowadzenie negocjacji w transakcjach zakupowych,
4. optymalny wybór dostawców
5. analizowanie krajowego i międzynarodowego rynku dostaw w celu znalezienia alternatywnych źródeł dostaw,
6. wystawianie dokumentów magazynowych
7. wprowadzanie atestów do systemu informatycznego
Wymagania
- minimum średnie wykształcenie,
- obsługa arkusza kalkulacyjnego,
- mile widziane jest doświadczenie związane z gospodarką magazynową i zaopatrzeniem, a także wiedza na temat rynku surowców.
Kandydat musi wyróżniać się umiejętnościami komunikacyjnymi i zdolnościami negocjacyjnymi, sumiennością, skrupulatnością, umiejętnością nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami oraz kreatywnością i inicjatywą w działaniu, a także umiejętnością współpracy z innymi pracownikami. Na tym stanowisku sprawdzają się osoby, które potrafią myśleć strategicznie oraz nie mają problemów z organizacją pracy.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!