PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)
- obsługa i nawiązywanie kontaktu z pacjentem oraz pracownikami komórek organizacyjnych placówki poprzez rozmowę telefoniczną, - udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych, - dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochrona danych osobowych i medycznych pacjentów, - prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez Szpital, współpraca w zakresie obsługi oprogramowania Call Ceb, - informowanie o statusach realizowania zleceń/zamówień, - dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań, - aktualizowanie baz danych klientów, - organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony p. poż. , ochrony środowiska i ergonomii. Rodzaj zatrudnieniaNie dotyczyZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe 4-letnie