PRACOWNIK ADMINISTRACJI BIUROWEJ
Obsługa poczty przychodzacej i wychodzacej
weryfikacji poprawności przyjmowanych dokumentów
skanowanie dokumentów przewozowych oraz faktur zakupowych do archiwum
wystawianie faktur sprzedażowych i alokacja faktur kosztowych
wystawianie e-faktur dla Klientów
miejsce pracy:ul. Graniczna 8 c Wrocław
Kontakt z pracodawcą:u. zelazko@leaderlogistics.pl
Praca w godzinach od 7. 00-15. 00 lub od 8. 00-16. 00 lub 9. 00-17. 00
Sala: A Inne wymaganiasala A
Wykształcenie minimum średnie
cierpliwość , dokładność,
zdolności manualne -adresowanie ręczne kopert
sprawne korzystanie z urządzeń biurowych ( skaner, drukarka)
znajomość programu Optima ( niekonieczna , ale mile widziana) Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące