poszukuje pracownika biurowego
NAZWA STANOWISKA
Asystent/ka w Biurze Poselskim Posła. . .
OPIS STANOWISKA
Asystent/ka w Biurze Poselskim to samodzielne stanowisko. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspomaganie posłanki w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura. Do głównych obowiązków tego pracownika należeć będzie m. in. : obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań. A także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach posła
Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna cechować się m. in. : bardzo dobrymi zdolności organizacyjnymi i interpersonalnymi, łatwością nawiązywania współpracy, otwartością, komunikatywnością i odpowiedzialnością.
MIEJSCE PRACY
Płock
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
– dyżury w biurze (3-4h od poniedziałku do piątku; godziny dyżurów zostaną ustalone w terminie późniejszym)
– przyjmowanie korespondencji i odpowiadanie na korespondencję (papierową i elektroniczną)
– prowadzenie kalendarza spotkań i wydarzeń
– prowadzenie dokumentacji działalności posła
– obsługa strony www (publikacja treści, obsługa kalendarza)
– wsparcie w uroczystościach i wydarzeniach, np. składanie kwiatów, reprezentacja (w zależności od potrzeb)
– prowadzenie budżetu biura (ewidencja ponoszonych wydatków, zawieranych umowy, otrzymywanych faktur)
– wyszukiwanie informacji/danych (zgodnie z aktualnymi potrzebami)
– koordynacja pracy asystentów/ek społecznych
Szczegółowy zakres obowiązków będzie ustalany na bieżąco przez posła.
OCZEKIWANE UMIEJĘTNOŚCI
– znajomość bieżących wydarzeń politycznych
– komunikatywność
– systematyczność
– dobra organizacja pracy
– dyspozycyjność (gotowość do pracy w godzinach nadliczbowych, także w dni świąteczne)
– wysoka kultura osobista
– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Dokumentów Google
– mile widziane prawo jazdy kat. B i własny samochód
WYKSZTAŁCENIE
– minimum średnie
FORMA ZATRUDNIENIA i WYMIAR ETATU
Umowa o pracę, ½ etatu bądź cały etat.
Pierwsza umowa próbna na trzy miesiące, kolejna na czas określony, nie dłuższy niż okres sprawowania mandatu.
WYMAGANE DOKUMENTY
CV oraz list motywacyjny.
W załączeniu do CV proszę dołączyć list motywacyjny
Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: @ w tytule wpisując „Rekrutacja – biuro poselskie” do dnia 30. 04. 2024
Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami/kami odbędą się w maju. Termin rozmowy zostanie ustalony indywidualnie z poszczególnymi zaproszonymi kandydatami/kami.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę