POMOC BIUROWA W REJESTRACJI
1. Obsługa obiegu poczty;
2. Czuwanie nad bezpieczeństwem danych, w tym stosowanie metod gromadzenia i weryfikacji oraz kompresji baz danych;
3. Czuwanie nad bezpieczeństwem danych i systemów;
4. Przetwarzanie różnych rodzajów danych w trakcie np. rejestracji na konkretne badania lub zabiegi;
5. Pomoc w porządkowaniu dokumentów;
6. Obsługa telefoniczna pacjentów;
7. Generowanie wyników badań lekarskich;
8. Obsługa urządzeń biurowych;
9. Rejestracja pacjentów. Inne wymagania[Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na danym stanowisku] : obsługa komputera
[Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : nie dotyczyRodzaj zatrudnieniaNie dotyczyZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące