Podreferendarz
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Podreferendarz do spraw administrowania systemem EZD
w Wydziale Zarządzania Obiegiem Dokumentów i Archiwum, Biuro Administracyjne
Podreferendarz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Bierze udział w zarządzaniu kontami i uprawnieniami użytkowników elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją EZD.
- Uczestniczy w przeprowadzaniu szkoleń lub spotkań informacyjnych dla użytkowników systemu klasy EZD, w celu zapewnienia dostępu do aktualnej wiedzy z zakresu postępowania z dokumentacją tradycyjną i elektroniczną oraz obsługi ww. systemu.
- Bierze udział w przeprowadzeniu testów nowych wersji aplikacji EZD, zgłasza błędy oraz postulaty dotyczące rozbudowy systemu.
- Bierze udział w przyjmowaniu dokumentacji z wewnętrznych komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów do modułu archiwum zakładowego w systemie klasy EZD na podstawie wygenerowanych z systemu raportów i zestawień.
- Uczestniczy w monitorowaniu procesu obiegu i archiwizacji dokumentacji w wew. komórkach organizacyjnych MF oraz w sporządzaniu i przedkładaniu koordynatorowi czynności kancelaryjnych informacji w tym zakresie, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- Znajomość przepisów regulujących postępowanie z dokumentacją papierową i elektroniczną
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Wiedza z zakresu ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach łącznie z przepisami wykonawczymi
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze elektronicznego zarządzania dokumentacją lub w obszarze związanym z archiwizacją dokumentacji lub w administracji publicznej
- wykształcenie: wyższe na kierunku zarządzanie dokumentacją lub archiwistyka lub wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie archiwistyki lub zarządzania dokumentacją
- Przeszkolenie z zakresu obsługi i zarządzania systemem EZD PUW
- Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony informacji, w tym danych osobowych
- Znajomość funkcjonowania i struktury organizacyjnej Ministerstwa Finansów
- Wiedza specjalistyczna dotycząca elektronicznego obiegu dokumentacji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
- Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-07
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2024/026/BAD
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Przed wyłonieniem do zatrudnienia wskazani w protokole z naboru kandydaci poproszeni zostaną o przesłanie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych określonych w ogłoszeniu. Aplikując w formie papierowej lub poprzez ePUAP, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oświadczenia muszą zawierać również datę ich sporządzenia. W przypadku aplikacji składanych elektronicznie, w formularzu aplikacyjnym należy jedynie zaznaczyć odpowiednie oświadczenia - nie jest wymagane dołączanie oświadczeń w formie skanów/zdjęć (wyjątek: do jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej, należy dołączyć dodatkowo wymagane oświadczenie w formie skanu/zdjęcia). Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne. Pracę możesz rozpocząć od: 1 lub 15 dnia miesiąca. Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195).
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę