Order Processor
Order Processor
Responsibilities:
- Accurately processing sales orders in a timely manner
- Collaborating with the intercompany sales team to ensure orders accuracy and/or resolve any discrepancies.
- Liaising with internal departments to coordinate order fulfilment and resolve customer issues.
- Maintaining up-to-date records of customer information.
Position Requirements:
- Full training will be provided, however experience of order processing in an office environment is required.
- Minimum 2 years' experience in operations administration, preferably in sales, warehouse, or logistics.
- Knowledge of ERP system (e.g. Dynamics 365 BC) together with (very) good Excel skills. – will be verified during the interview.
- Excellent numerical accuracy and attention to detail.
- Strong communication skills, both written and verbal.
- Discretion resulting from working with confidential data.
- English level B2 is a must.
- An additional advantages are:
- Experience of working with technical specifications
- Experience of working with international environment.
Oferujemy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę