Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Obowiązki
• Obsługa zgłoszeń Service Desk (I i II linia wsparcia)
• Analiza wymagań Klienta
• Wdrażanie rozwiązań informatycznych – w tym szkolenia w zakresie obsługi danego systemu
• Instalacja i kastomizacja wdrażanych rozwiązań, w tym konfiguracja środowiska produkcyjnego i testowego
• Opracowywanie dokumentacji technicznej, wdrożeniowej i produktowej
• Wsparcie w bieżącej eksploatacji systemów
Wymagania:
• Dobra znajomość środowisk: Linux, MS Windows (stacje robocze), Android, SQL
• Komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, wysoka kultura osobista
• b. dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
• Dyspozycyjność w godzinach 08:00-16:00 dni robocze
Dodatkowymi atutami będzie:
• Znajomość SQL
• Zdolność analitycznego myślenia
• Samodzielność, zaangażowanie, kreatywność
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę