Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- zapoznanie się ze specyfiką pracy w branży finansowej
- zdobywanie wiedzy na szkoleniach produktowych
- kompleksowa obsługa klientów firmowych
- pozyskiwanie nowych klientów i tworzenie długoterminowych relacji biznesowych
- wykonywanie analizy potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie umów finansowych
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia kontraktów z klientami
- praca w systemie CRM oraz systemach informatycznych naszych partnerów
- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Nasze wymagania
- lubisz i chcesz uczyć się nowych rzeczy oraz rozwijać swoje umiejętności
- jesteś osobą komunikatywną – gotową do prowadzenia spotkań z klientami
- interesujesz się obszarem finansów
- cechuje Cię wytrwałość i silna orientacja w realizacji zamierzonych celów
- umiesz dobrze zarządzać swoim czasem pracy
- posiadasz wykształcenie minimum średnie (wymagana matura)
- jesteś osobą niekaraną (wymagane zaświadczenie o niekaralności)
- wykształcenie kierunkowe (finanse/ekonomia/zarządzanie)
- doświadczenie w pracy z klientem lub w branży finansowej
- czynne prawo jazdy kat. B
To oferujemy
- Umowę zlecenie/B2B
- Wynagrodzenie: 2500-7000 zł brutto (w zależności od umowy)
- Pracę na pełny etat, część etatu, dodatkową / tymczasową
- Pracę o charakterze hybrydowym
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę