Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Grupa E. ON to wiodący europejski koncern energetyczny. E. ON Polska Operations jest odpowiedzialna za relacje sprzedażowe i obsługowe z klientami Grupy.
Twój zakres obowiązków
- telefoniczna Obsługa Klientów (infolinia przychodząca)
- informowanie Klientów o aktualnych ofertach
- obsługa klienckiego czatu
- dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów i dobry wizerunek marki
Nasze wymagania
- potrafisz jasno i precyzyjnie formułować komunikaty w formie pisemnej
- dążysz do realizacji założonych celów
Mile widziane
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- doświadczenie w obsłudze czatu
- znajomość systemów SAP ISU oraz CRM
- doświadczenie w branży: energetyka, telekomunikacja, ubezpieczenia
#To jasne, że dla Ciebie mamy
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- ścieżki kariery wg jasno określonych kryteriów (na wyższe stanowisko możesz awansować już po 9 miesiącach pracy)
- dwie premie w roku
- kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
- kafeterię benefitów
- dwa dodatkowe dni wolne
- dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
- extra gotówkę na święta dla pracowników i podarunki dla dzieci
Ponadto dla Ciebie mamy:
- kartę multisport, opiekę medyczną, sekcje sportowe, konkursy pracownicze
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!