MŁODSZY SPECJALISTA DS. MARKETINGU
-Koordynowanie działań marketingowych dla produktów farmaceutycznych.
-Udział w tworzeniu, wdrażaniu promocji i kampanii marketingowych.
-Współtworzenie materiałów graficznych, edukacyjnych, katalogów, a także materiałów POSM.
-Współpraca z zespołem grafików i innymi specjalistami działu w celu zapewnienia spójności i skuteczności działań marketingowych.
-Współpraca z agencjami zewnętrznymi.
-Monitorowanie rynku i działań konkurencjiInne wymagania-wykształcenie: marketing, zarządzanie, farmacja, kierunki humanistyczne
-mile widziane doświadczenie w marketingu
-znajomość branży farmaceutycznej
-poczucie estetyki i doświadczenie w pracy nad projektami graficznymi
-umiejętność pisania i redagowania tekstów
-zarządzanie projektemRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowo-premiowy ze staw. miesZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)