Młodszy Specjalista ds. Jakości w dziale Call Center
Informacje
Opis stanowiska
- monitoring rozmów, zgłoszeń mailowych oraz czatów,
- planowanie i realizacja działań mających na celu poprawę jakości realizowanych zadań przez zespół obsługi klienta,
- identyfikowanie możliwości poprawy efektywności poszczególnych procesów,
- wykonywanie innych zadań powierzanych w codziennych działaniach przez kierownictwo firmy.
- sprawna obsługa komputera, szczególnie pakietu MS Office (m. in. Excel i PowerPoint),
- umiejętność przekazywania wiedzy, informacji zwrotnej oraz dobierana właściwych narzędzi rozwojowych,
- samodzielność w działaniu oraz dobre planowanie swojego czasu,
- komunikatywność i nastawienie na najwyższą jakość,
- dobra organizacja pracy,
- analityczne myślenie, dokładność,
- znajomość Pakietu Microsoft 365 (w szczególności Excel).
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i młodym, zaangażowanym zespole,
- stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności
- umowa zlecenie/o pracę/B2B
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (udział w kursach i szkoleniach).
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę