MŁODSZY KIEROWNIK DS. SPRZEDAŻY WEWNĘTRZNEJ
-Ściśle współpracuje z kierownikiem ds. Rozwoju biznesu i innymi członkami zespołu sprzedaży, aby wspierać ich codzienne działania. -Ściśle współpracuje z zespołami ds. Rozwoju biznesowego, doradztwa biznesowego, marketingu i dostaw w celu tworzenia ofert usług, prezentacji możliwości i propozycji. -Dobra znajomość pełnego cyklu życia standardowego wdrożenia oprogramowania, doświadczeń klientów lub zintegrowanych projektów rozwoju produktu. -Aktywnie tworzy i koordynuje przygotowanie prezentacji, pokazów i ofert dla klientów. Odpowiada na podstawowe i rutynowe zapytania klientów. -Rozumie wskaźniki jakości, procedury i wytyczne dotyczące promowania i sprzedaży produktów i usług organizacji oraz przestrzega ich. - Praca w projekcie i środowisku angielskojęzycznym. Inne wymaganiaznajomość pełnego cyklu życia standardowego wdrożenia oprogramowania, doświadczeń klientów lub zintegrowanych projektów rozwoju produktu. Umiejętności z obszaru zarządzania projektami, zwłaszcza projektami w obszarze projektów informatycznych, strategicznych z punktu widzenia biznes.
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne; min. 2 lata doświadczenia na stanowisku analityka ds. przedsprzedaży w firmie IT. Umiejętność pracy ze wskaźnikami jakości, procedurami i wytycznymi w dziedzinie sprzedaży; umiejętność tworzenia prezentacji, pokazów i ofert dla klientów; -umiejętność zarządzaniu dużym zespołem; aktualna wiedza z zakresu projektowania rozwiązań z obszaru inżynierii oprogramowania; zdolność do negocjowania. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)