Młodszy doradca ds. obsługi klienta strategicznego
Opis stanowiska pracy
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- realizacja zleceń pochodzących od Klientów Kluczowych zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi i standardami jakości
- bieżące odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów Kluczowych
- przygotowywanie zestawień i raportów dedykowanych klientom przypisanym do obsługi
- monitorowanie wskaźników efektywności (KPI) uzgodnionych z partnerem biznesowym oraz zapewnienie ich realizacji
- inicjowanie działań prewencyjnych mających na celu optymalizację procesu obsługi i minimalizację nieprawidłowości
- ścisła współpraca z pozostałymi działami w celu pozyskiwania potrzebnych danych oraz dzielenia się wiedzą operacyjną i sprawdzonymi rozwiązaniami
Mamy do zaoferowania:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- stawkę miesięczną w wysokości: 5600 zł brutto
- miesięczny system premiowy
- szkolenia wdrożeniowe oraz dostęp do materiałów edukacyjnych
- pakiet benefitów pozapłacowych
Oczekujemy:
- rozwiniętych zdolności interpersonalnych i silnej orientacji na potrzeby klienta
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - min. B2
- biegłości w obsłudze pakietu MS Office
- dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
- doświadczenia w obsłudze klienta lub w branży TSL - mile widziane
- Szczegółowe informacje o ofercie pracy
Firma: InterKadra Sp. z o.o. Lokalizacja: Łódź
Łódź, łódzkie, PolskaDodano: 18. 10. 2025
Praca na stanowisku - aktualna
8 osób już obejrzało tę ofertę pracy.