Młodszy/a Koordynator/ka ds. organizacji szkoleń i sprzedaży
Opis stanowiska pracy
Powierzymy Ci organizowanie szkoleń - każdy kurs / szkolenie są organizowane indywidualnie, ale według ustalonego, sprawdzonego przez nas i przez to skutecznego procesu.
Jako Koordynator będziesz kontaktować się telefonicznie z około z 350 osobami tygodniowo (w tym z potencjalnymi klientami) i docelowo organizować od 2 do 5 szkoleń miesięcznie.
Będziesz przyjmować zgłoszenia i prowadzić wszelką komunikację na temat szkoleń ze wszystkimi zainteresowanymi (uczestnicy, trenerzy, właściciele sal szkoleniowych, klienci) i staniesz się dla nich jest pierwszą osobą do kontaktu.
To Ty będziesz ustalać z instruktorami, kiedy i gdzie mają przyjechać na szkolenie oraz przekazywać informacje na temat całej logistyki i organizacji szkolenia.
Będziesz pracować z bazą danych, kompletować i archiwizować dokumenty szkoleniowe, pracować z kosztorysami każdego szkolenia (w Excelu), a także - docelowo - prowadzić audyty szkoleń.
Dla ułatwienia i zachowania standardów, praca będzie także na check-listach, matrycach dokumentów, kartach obiegowych szkolenia. Mamy też instrukcje, zasady i procedury. Ich przestrzeganie jest ważne nie tylko ze względu na jakość naszych usług, ale także ze względu na przepisy, jakie nas obowiązują.
Do Twoich zadań należeć też będzie uzupełnianie danych w systemie CRM, praca z dokumentami (np. umowami), prowadzenie rejestrów (np. poczty) i ogarnianie zamówień.
Wymagania
Jest to interdyscyplinarne stanowisko, bo wymaga intensywnego kontaktu z klientem, uczestnikami kursów, trenerami oraz wielkiego skupienia na aspektach administracyjnych. Jak więc widzisz, potrzebna jest duża wytrwałość, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, aby to pogodzić.
Praca ta jest idealna dla osoby lubiącej nawiązywać nowe kontakty, czerpiącej energię z rozmów z innymi oraz z wysoką inteligencją emocjonalną, która pomoże np. wybrnąć z trudnych, czasem niestandardowych sytuacji i uchroni przed niepotrzebnym przejmowaniem się.
Wewnętrznych procedur oczywiście Cię nauczymy, ale od Ciebie zależy jakość ich realizacji, dlatego najlepiej na tym stanowisku odnajdą się osoby lubiące zadania wymagające skrupulatności, przestrzegania porządku i zasad oraz uważności i dokładności.
Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenia na stanowisku wymagającym pracy z dokumentacją i klientem i doświadczenie w pracy w MS Office.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!