Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego
responsibilities :
- Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę
- Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące
- Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami Vodafone
- Identyfikować problemy i proaktywnie eliminować błędy
- Dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami
requirements-expected :
- znasz język niemiecki na poziomie min. B2
- chcesz pracować z nami w biurze - stawiamy na relacje w zespole!
- dysponujesz czasem by pracować w pełnym wymiarze godzin
offered :
- Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe 7500zł + bonus nawet do 2000zł
- Elastyczny grafik między Poniedzialkiem, a Sobotą (7:30 – 20:00)
- Dni wolne w czasie niemieckich świąt narodowych
- Interaktywne, 6-tygodniowe szkolenie na start (tak, za nie też otrzymasz wynagrodzenie)
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owocowe Środy i sporadyczne Pizza Days
- Program Talent Development: realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
- CNX Academy: program mentoringowy
- CNX University: dostęp do bazy niezliczonych szkoleń online
- Program poleceń: pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj!
- Fantastyczną kulturę pracy: świętujemy kulturowe różnice, a w naszym biurze co chwilę dzieją się ciekawe wydarzenia integracyjne
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę