Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta SSC/BPO
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- zarządzanie podległym zespołem ( kilka liderek, ponad sto osób na poziomie obsługi klienta )
- zarządzanie kluczowymi operacjami - oferty cenowe, fakturowanie, zamówienia, bieżąca obsługa
- odpowiedzialność za utrzymanie odpowiednich wskaźników KPI oraz SLA
- przenoszenie operacji z innych krajów w zakresie Obsługi Klienta
- bieżąca optymalizacja i automatyzacja procesów
- bieżący kontakt z biznesem, zarządem
- motywowanie, egzekwowanie oraz rozwój kompetencji swojego działu
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze obsługi klienta międzynarodowego (SSC/BPO), dużym zespołem (100 osób i powyżej)
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności zarządzające, przywódcze, managerskie
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
- świetnie umiejętności interpersonalne, skupienie się na kliencie, proaktywność w działaniu
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- gotowość do skutecznego rozwiązywania problemów, konfliktów, sytuacji spornych
- praca w systemie hybrydowym (3 dni Kraków) z uwagi na kluczową rolę w firmie - gotowość zatem do relokacji / ew. wynajęcia mieszkania
OFERUJEMY
- umowę o pracę, wynagrodzenie - otwartość na oczekiwania finansowe
- roczne, bardzo atrakcyjne premie
- dodatkowy ekwiwalent na samochód służbowy (do wyboru)
- niezbędne narzędzia pracy
- pracę w rozwiniętej strukturze międzynarodowej korporacji o przychodach ok 3 mld USD
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę