LIDER ZMIANOWY/ ZMIANY POPOŁUDNIOWE
Witam, agencja UP Recruitment poszukuje: kierownika zespołu w pracy przy różach w Aalsmeer.
Obowiązki:
– Planowanie Produkcji: Określenie harmonogramów działań zgodnie z planem produkcji.
- Ustalanie priorytetów i podejmowanie działań w celu skutecznego wykorzystania dostępnego czasu Twojego zespołu.
– Zarządzanie Produktywnością i Kosztami: Współpraca z zespołem zarządzania operacyjnego w celu optymalizacji wykorzystania zasobów w Twoim zespole. Dążenie do ciągłych ulepszeń na placu pracy w celu poprawy procesów.
– Komunikacja: Zapewnienie klarownej komunikacji zadań i odpowiedzialności w zespole.
Komunikacja często odbywa się zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
– Jakość: Paczki są codziennie wysyłane bezpośrednio do konsumentów. Ty i Twój zespół jesteście odpowiedzialni za sprawną pakowanie zamówień, zapewniając konsumentom niezrównane wrażenia i zachęcając do kolejnych zamówień.
Kogo szukamy:
– Elastycznego członka zespołu z umiejętnością adaptacji.
– Lubi łączyć praktyczną wiedzę z teorią.
– Silne umiejętności komunikacyjne, biegła znajomość angielskiego jest wymagana, ponieważ
angielski jest głównym językiem w zespole produkcyjnym a znajomość języka polskiego.
– Dostępność codziennie między 16:00 a 01:00, aby kierować wieczornym zespołem
(możliwość pracy w niedziele wieczorem raz na dwa tygodnie jest plusem).
– Wykształcenie na poziomie MBO/HBO.
– Pasja do kwiatów i roślin to atut.
– Cieszy się pracą w zespole z różnymi kulturami i szanuje różnice kulturowe.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę