KSIĘGOWY
Odpowiada za prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości;
zajmuje się księgowaniem dokumentów oraz sprawdzaniem poprawności rachunkowej przygotowywanych deklaracji podatkowych i sprawozdań;
Zadania zawodowe: prowadzenie ewidencji księgowej;
prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych;
dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;
prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;
księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności;
prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi;
sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów finansowych wynagrodzeń;
rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmiana