KSIĘGOWA/Y
Charakterystyka wykonywanej pracy: księgowa/y w administracji publicznej.
Ogólny zakres obowiązków: księgowanie dowodów księgowych w systemie FK, dokonywanie opisu merytorycznego faktur i rachunków, przygotowywanie przelewów, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, prowadzenie spraw dotyczących przekazywania dotacji jednostkom samorządu terytorialnego i ich rozliczanie, obsługa budżetu w systemie Trezor dotycząca zapotrzebowania na środki budżetowe, zarządzania harmonogramem wydatków budżetowych, wniosków i decyzji budżetowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, praca w systemie płacowym i systemie ZUS PŁATNIK w zakresie wynagrodzeń i umów zleceń (wprowadzanie danych zleceniobiorców, zgłoszenie do ubezpieczeń, wyrejestrowanie z ubezpieczeń), rozliczanie umów zleceń i należności finansowych urzędników wyborczych. Inne wymagania umiejętność strategicznego myślenia umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, umiejętności analityczne i organizacyjne, umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi, dyspozycyjność obywatelstwo polskie, znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, znajomość klasyfikacji budżetowej (mile widziana znajomość
systemu TREZOR), pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość pakietu MS Office.
Staż pracy/doświadczenie zawodowe:
mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości w jednostkach sektora finansów publicznychRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe, ekonomicznewyższe (w tym licencjat), ekonomiczne