Koordynator Zespołu Auto Assistance
Koordynator Zespołu Auto Assistance
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków- Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m. in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp. ): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
- Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
- Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
- Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
- Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
- Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
- Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości.
- Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m. in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp. ): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
- Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
- Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
- Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
- Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
- Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
- Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości.
Nasze wymagania- Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora lub superwizora zespołu obsługującego klientów indywidualnych (call center, infolinia, wsparcie);
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ubezpieczenia, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Planowanie pracy swojej i innych osób, dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem (doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ wdrażaniu nowych pracowników będzie dodatkowym atutem);
- Zdecydowanie, asertywność i opanowanie.
Mile widziane
- Doświadczenie w firmie z obszaru ubezpieczeń lub assistance.
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora lub superwizora zespołu obsługującego klientów indywidualnych (call center, infolinia, wsparcie);
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ubezpieczenia, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Planowanie pracy swojej i innych osób, dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem (doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ wdrażaniu nowych pracowników będzie dodatkowym atutem);
- Zdecydowanie, asertywność i opanowanie.
Mile widziane
- Doświadczenie w firmie z obszaru ubezpieczeń lub assistance.
To oferujemy- W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość częściowej pracy zdalnej (wymiennie z pracą stacjonarną w naszym biurze w Warszawie lub w Lublinie);
- Świetną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;
- Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
- Pracę w zgranym zespole oraz wsparcie merytoryczne podczas wykonywania codziennych zadań;
- Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.
- Szkolenia rozwojowe i językowe;
- Wynagrodzenie podstawowe oraz realna i atrakcyjna premia kwartalna;
- Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty).
- W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość częściowej pracy zdalnej (wymiennie z pracą stacjonarną w naszym biurze w Warszawie lub w Lublinie);
- Świetną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;
- Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
- Pracę w zgranym zespole oraz wsparcie merytoryczne podczas wykonywania codziennych zadań;
- Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.
- Szkolenia rozwojowe i językowe;
- Wynagrodzenie podstawowe oraz realna i atrakcyjna premia kwartalna;
- Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty).
Benefity- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Europ Assistance Polska
Misja naszej firmy pozostaje niezmieniona od ponad 50 lat - ułatwiamy codzienne życie klientom, zapewniając ulgę w stresujących i trudnych sytuacjach, a także wygodę i bezpieczeństwo w codziennym życiu. Niesiemy pomoc Klientom zarówno w kraju, jak i za granicą, w pięciu głównych obszarach: Dom, Samochód, Podróż, Zdrowie, Concierge.
Europ Assistance Polska powstała w 1996 roku i jest częścią międzynarodowej Grupy Europ Assistance, lidera rynku usług assistance na świecie.
Naszymi Partnerami Biznesowymi są: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy, firmy leasingowe, producenci i importerzy samochodów, branża telekomunikacyjna, dostawcy energii i gazu oraz dystrybutorzy sprzętu RTV/AGD.
Europ Assistance Polska
Misja naszej firmy pozostaje niezmieniona od ponad 50 lat - ułatwiamy codzienne życie klientom, zapewniając ulgę w stresujących i trudnych sytuacjach, a także wygodę i bezpieczeństwo w codziennym życiu. Niesiemy pomoc Klientom zarówno w kraju, jak i za granicą, w pięciu głównych obszarach: Dom, Samochód, Podróż, Zdrowie, Concierge.
Europ Assistance Polska powstała w 1996 roku i jest częścią międzynarodowej Grupy Europ Assistance, lidera rynku usług assistance na świecie.
Naszymi Partnerami Biznesowymi są: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy, firmy leasingowe, producenci i importerzy samochodów, branża telekomunikacyjna, dostawcy energii i gazu oraz dystrybutorzy sprzętu RTV/AGD.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę