Koordynator ds. pracowników – Opiekun Klienta (UA)
Koordynator ds. pracowników – Opiekun Klienta (UA)
Twój zakres obowiązków
- Codzienny kontakt z Klientami w zakresie ustalenia zapotrzebowań na Pracowników
- Organizacja i udział we wprowadzeniu Pracowników
- Komunikacja i rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Pracowników
- Przygotowywanie potrzebnych zestawień oraz raportów
- Podpisywanie umów z Pracownikami oraz dbałość o obieg dokumentacji Pracowniczej
- Kontrola kosztów obsługi podległych projektów
- Wsparcie działu rekrutacji w pozyskiwaniu Kandydatów do pracy
- Pomoc w organizacji zakwaterowania i transportu dla Pracowników
Nasze wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w Agencji Pracy Tymczasowej
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych z Klientem
- Znajomość języka ukraińskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Czynne prawo jazdy kategorii B
- Znajomość obsługi Ms Office – Word, Excel
- Zaangażowanie oraz odpowiedzialność za realizację zleconych zadań
- Odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, wyznaczanie priorytetów
- Znajomość przepisów prawa pracy i Ustawy o Pracy Tymczasowe
To oferujemy
- Niezbędne narzędzia do pracy, tj. laptop, telefon oraz samochód służbowy
- Kulturę pracy opartą na zaufaniu, szacunku i wzajemnej uczciwości
- Możliwość realizacji Twoich pomysłów
- Dużą samodzielność w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego
- Formę współpracy adekwatną do Twoich potrzeb
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę