Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji
Zajmujemy się przetwórstwem tworzyw sztucznych, takich jak montażowe taśmy dwustronnie klejące, folie, laminaty, pianki i gumy techniczne.Oferujemy rozbudowaną gamę produktów dla firm z sektora motoryzacyjnego, , budownictwa, AGD, elektroniki i elektrotechniki.Firma Inducomp, w ciągu ostatnich lat, podjęła nowy kierunek rozwoju, koncentrując się na tworzeniu i produkcji profesjonalnych taśm klejących.Dzięki wiedzy, zaangażowaniu oraz pracy naszego zespołu pracowników, stworzyliśmy nową markę taśm klejących IPT. Marka IPT łączy w sobie innowacyjność, zaawansowaną technologię oraz wszechstronność zastosowań.
Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji
Obowiązki
- Planowanie, koordynacja i realizacja innowacyjnych działań marketingowych zgodnie z przydzielonym budżetem,
- Współpraca z działem handlowym w tworzeniu strategii marketingowej, ze szczególnym naciskiem na dotarcie do klienta B2B,
- Wprowadzanie na rynek Europy nowej gamy produktów IPT, dbałość o spójność komunikacji zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym,
- Opracowywanie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej i komunikacyjnej,
- Budowanie efektywnych lejków marketingowych,
- Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych z analizą i raportowaniem wyników,
- Tworzenie angażujących treści na platformach społecznościowych (Facebook, LinkedIn),
- Aktywne uczestnictwo w tworzeniu wartościowych treści na firmowego bloga,
- Zastosowanie narzędzi marketing automation,
- Współpraca z renomowanymi agencjami marketingowymi i efektywne zarządzanie ich pracą,
- Analiza rynku oraz śledzenie aktualnych trendów w branży samoprzylepnych taśm montażowych,
- Prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze marketingu, zarządzania lub pokrewnych),
- Udokumentowane doświadczenie w kreowaniu strategii marketingowej,
- Umiejętność efektywnego zarządzania budżetem marketingowym oraz prowadzenia negocjacji z dostawcami usług marketingowych,
- Zdolność do przygotowywania i prezentowania szczegółowych raportów z działań marketingowych,
- Umiejętność skutecznego budowania lejków marketingowych,
- Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych B2B,
- Umiejętności analityczne,
- Podstawowa znajomość narzędzi graficznych (np. Canva, Photoshop),
- Znajomość mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn),
- Znajomość narzędzi SEO, Google Ads, GA4, Google Tag Manager,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Przystępny styl pisania / umiejętność swobodnego formułowania treści
- Bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy
- Samodzielne, rozwijające się stanowisko dla kreatywnej osoby, chcącej aktywnie wpływać na kształtowanie przyszłości firmy,
- Zatrudnienie na podstawie umowy B2B lub UoP,
- Pracę stacjonarną w nowoczesnej siedzibie firmy, z możliwością pracy hybrydowej,
- Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
- Nowoczesne środowisko pracy,
- Perspektywy rozwoju zawodowego, możliwość podnoszenia kwalifikacji
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę