Koordynator ds. e-commerce
Opis stanowiska pracy
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Zarządzanie 3 -osobowym działem e-commerce, w tym planowanie strategii i komunikacji e-commerce, zarządzanie kampaniami Google Ads i email marketing,
- Rozwój działu e-commerce i współpraca z agencją zewnętrzną (w zakresie SEO, SEM) oraz blogerami i influencerami,
- Wdrożenie działań marketingowych w nowych kanałach, m. in. YouTube i Pinterest,
- Monitorowanie raportów i analiza wskaźników, w celu optymalizacji działań,
- Zarządzanie sklepem internetowym przy wykorzystaniu narzędzi marketing automation (Edrone), pozycjonowanie sklepu, analiza user experience oraz bieżąca integracja z istniejącym systemem CRM,
- Nadzór nad bieżącą aktualizacją produktów w sklepie internetowym,
- Monitorowanie konkurencji, trendów i rynku e-commerce,
- Ujednolicenie komunikacji i wizerunku marki w social mediach oraz innych kanałach e-commerce,
- Opracowanie budżetu, sporządzanie bieżących raportów, w tym monitorowanie rentowności kampanii i wyników,
- Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, w celu realizacji zadań,
- Stała współpraca z innymi działami, dwoma salonami stacjonarnymi oraz z zewnętrznymi dostawcami usług,
- Realizacja działań ukierunkowanych na rozwój salonów i marki.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Co najmniej 2- letniego doświadczenia w zakresie e-commerce marketingu (mile widziane w produktach klasy Premium),
- Doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem projektem, działem bądź zespołem,
- Doskonałej znajomości: tematyki SEO/SEM, leadów sprzedażowych, narzędzi marketing automation (np. Edrone) oraz Google Ads i Meta Analytics,
- Doświadczenia w pracy z platformą e-commerce oraz systemem CRM (szczególnie Idsell/Subiekt/Gestor lub podobne),
- Bardzo dobrej umiejętności zarządzania kampaniami e-commerce,
- Dobrej organizacji pracy, samodzielności w podejmowaniu kluczowych decyzji, ale również komunikatywności współpracy z zespołem,
- Szerokiej wiedzy z zakresu marketingu, reklamy i promocji,
- Dobrej znajomości języka angielskiego.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji,
- Pracę w kameralnym zespole, w firmie z wieloletnią tradycją, gdzie plan działania i cele mają znaczenie,
- Szkolenia branżowe i produktowe aktualizujące wiedzę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym motywacyjny system premiowy – do rozważenie, w zależności od potrzeb i oczekiwań,
- Dużą otwartość na wdrożenie własnych pomysłów,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i budowania działu oraz narzędzi.
Wymagania
Dla naszego Klienta – firmy handlowej z branży dekoracji wnętrz, specjalizującej się w produktach Premium (polskich i europejskich marek), w związku z intensywnym rozwojem działu e-commerce, poszukujemy osoby na stanowisko:
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę