Konsultant ITSM
Konsultant ITSM
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie incydentami – monitorowanie i zarządzanie zgłoszeniami incydentów oraz problemów w systemie ITSM.
- Wdrażanie procesów ITSM – odpowiedzialność za wdrożenie procesów ITSM oraz optymalizację procesów zgodnych z ITIL.
- Konfiguracja systemu ITSM – parametryzacja systemu ITSM w celu dostosowania go do zmieniających się potrzeb organizacji.
- Monitorowanie i diagnozowanie incydentów – identyfikowanie problemów i incydentów oraz rozwiązywanie ich w możliwie najkrótszym czasie.
- Raportowanie – przygotowanie raportów dotyczących wydajności systemu ITSM, a także analizy zgłoszonych incydentów i problemów.
Nasze wymagania
- Certyfikacja: ITIL® (lub równoważna).
- Wiedza w zakresie zarządzania procesami ITSM.
- Doświadczenie w administrowaniu i monitorowaniu systemów ITSM.
- Znajomość procesów ITIL, w tym zarządzania incydentami, problemami i zmianami.
To oferujemy
- Tryb pracy: Hybrydowy (możliwość pracy zdalnej, z okazjonalnymi wizytami w biurze max 1 dzien w tygodniu z biura).
- Szczegółowe informacje o ofercie pracy
Firma: B2B.net S.A Lokalizacja: Warszawa
Warszawa, mazowieckie, PolskaDodano: 9. 4. 2025
Praca na stanowisku - aktualna
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!