Konsultant Helpdesk dla Systemów Teleinformatycznych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie częścią zespołu Helpdesk, który zajmuje się systemami teleinformatycznymi naszych klientów w zakresie:
- Obsługi zgłoszeń w ramach I linii wsparcia technicznego,
- Bieżącego przyjmowania i obslugi zgłoszen serwisowych,
- Wsparcia klientów w zakresie bieżących problemów,
- Identyfikacji i weryfikacji usterek występujących w aplikacjach,
- Monitorowania funkcjonowania utrzymywanych systemów,
- Utrzymywanie bieżącej dokumentacji (baza wiedzy, instrukcje).
WYMAGANIA:
Od kandydata na w/w stanowisko oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego,
- Wysokich zdolności komunikacyjnych,
- Znajomości systemów operacyjnych Windows,
- Wysokiej kultury osobistej, cierpliwości, dobrej organizacji pracy,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Posiadania prawa jazdy kat B.
OFERUJEMY:
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w zgranym i doświadczonym zespole,
- Dostęp do najnowszych technologii branży IT,
- Ubezpieczenie grupowe, kartę MultiSport,
- Możliwość rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
- Lekcje języka angielskiego,
- Udział w nietuzinkowych projektach w różnych sektorach teleinformatyki.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę