Konsultant ds. Obsługi Klienta
Hej,
Czy lubisz świetną atmosferę, rowery i obsługę klienta? Mamy dla Ciebie zajęcie marzeń! Nextbike - lider sharingu rowerów w Polsce, szuka nowego członka ekipy na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta.
Co będziesz robił/a?
- Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online.
- Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają.
Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy detektyw.
Będziesz naszym go-to person w zespole ds. obsługi klienta.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Energię i uśmiech w głosie – zawsze!
- Chęć niesienia pomocy i rozwiązania problemów.
- Trochę ogarnięcia w obszarze obsługi klienta (albo gotowość do nauki).
- Pozytywne podejście, nawet w poniedziałki!
Co możemy Ci zaoferować?
- Stawka 27, 70 zł brutto/h-28, 50 zł brutto/h, umowa zlecenie.
- Pracę w miejscu, gdzie nudzić się nie będziesz na pewno.
- Super szkolenia, które zrobią z Ciebie eksperta/ekspertkę od rowerów.
- Luźną atmosferę i koleżeństwo z innymi młodymi duszami.
- Elastyczne godziny pracy, bo wiemy, że życie to nie tylko praca.
- Możliwość korzystania z rowerów za darmo, bo przecież najlepiej pracować dla firmy, której produkty kochasz!
- Pracę hybrydową, bo zdajemy sobie sprawę, że czasem lepiej popracować z domu lub gdziekolwiek chcesz!
- A dodatkowo w środy jemy wspólnie pizze, śniadania i organizujemy konkursy :-)
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę