Konsultant ds. obsługi klienta
Amplifon Poland Sp. z o.o. jest częścią Grupy Amplifon, międzynarodowego lidera sprzedaży aparatów słuchowych, oferującego profesjonalne i nowatorskie rozwiązania dla Klientów oraz możliwości rozwoju dla Pracowników.Zmieniamy życie i umożliwiamy ludziom odkrywanie na nowo wszystkich emocji związanych z dźwiękami każdego dnia.Dbamy o to, aby nasi Pracownicy mieli wszelkie wsparcie, narzędzia i możliwości, których potrzebują, aby efektywnie realizować swoje zadania.Nasza kultura zorientowana na ludzi tworzy niepowtarzalną atmosferę pracy, w której każdy może się rozwijać i wykorzystywać swoje talenty.Dołącz do Grupy Amplifon i rozpocznij karierę w firmie, która daje ludziom na całym świecie możliwość, aby lepiej żyć.
Konsultant ds. obsługi klienta
Twoje zadania
- Kompleksowa obsługa Klienta w Oddziale
- Prowadzenie kalendarza wizyt, kontakt telefoniczny z Klientami
- Rzetelne prowadzenie dokumentacji każdego Klienta
- Wsparcie sprzedaży aparatów słuchowych oraz akcesoriów
- Obsługa administracyjna oddziału
- Fakturowanie i obsługa płatności
- Uczestnictwo i wspieranie działań marketingowych
Nasze wymagania
- Chęć budowania swojej kariery i rozwoju osobistego
- Otwartość na naukę i rozwój umiejętności sprzedażowych i obsługi Klienta
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji, empatycznego i indywidualnego podejścia do każdego Klienta
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
Nasza oferta dla Ciebie
- Umowa o pracę na pełen etat w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach, co ułatwia zachowanie równowagi między życiem zawodowym a osobistym
- Szkolenia i rozwój w ramach Akademii Amplifon i nie tylko, dzięki czemu masz możliwość stałego rozwijania swoich umiejętności
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premię sprzedażową, na którą masz realny wpływ
- Nowoczesne i profesjonalnie wyposażone miejsce pracy, które sprawi, że będziesz codziennie czuć się komfortowo
- Przyjazną atmosferę, wysoką kulturę organizacyjną i dużo uśmiechu
- Kafeterię benefitów MyBenefit (m.in. karta Multisport)
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę