KONSULTANT CONTACT CENTER
- zapewnienie kompleksowej pomocy i wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów
udzielanie informacji oraz odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp.
- rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM
- przekazywanie zapytań do odpowiednich działów wewnątrz firmy, jeśli jest to konieczne, -zapewniając jednocześnie płynny przepływ informacji
- działanie zgodnie z ustalonymi standardami obsługi klienta i procedurami firmy
Praca polega na rozmowie z klientem bez gotowych skryptów.
Głównym zadaniem będzie praca przy kanałach obsługowych (telefoniczny, mailowy, czatowy). Bez sprzedaży.
Praca w godz. 6:30 - 22:00
Oferta pracy dostępna w sali AInne wymaganiawykształceniemin. średnie, staż pracy min. 6 miesięcy,
umiejętność jasnego przekazywania informacji werbalnie i pisemnie,
zrozumienie i empatyczne podejście do klientów,
chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności,
szybka adaptacja do zmieniających się procesów,
doświadczenie w obsłudze klienta,
podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji,
posiadanie orzeczenia o niepełnosprawnościRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscdwie zmianyWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące