Konsultant Call Center
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Telefoniczny kontakt z klientem - bez elementu sprzedaży;
- Posprzedażowa obsługa naszych klientów polegająca na udzielaniu informacji z zakresu posiadanych produktów:
- Udzielanie informacji aktualnym klientom nt posiadanych przez nich produktów;
- Obsługa połączeń przychodzących.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie minimum średnie
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- Wysoka kultura osobista;
- Dobra dykcja;
- Biegła obsługa komputera MS Office;
- Dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań;
- Samodzielność.
OFERUJEMY:
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w stabilnej Spółce finansowej;
- Wynagrodzenie zasadnicze wzbogacone systemem premiowym;
- Profesjonalne wdrożenie i niezbędne wsparcie merytoryczne;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów (m. in. dodatkowe dni urlopu, karnety sportowe, język angielski w czasie pracy, kuchnia z napojami i ekspresem do kawy, korzystne warunki prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego).
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę