Kierownik Zespołu Obsługi Klientów Kluczowych
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie oraz organizacja pracy Zespołu Obsługi Klientów Kluczowych
- Wdrażanie, monitorowanie procesów i procedur obsługi klienta oraz kontrola standardów jakości procesów obsługi Klientów
- Identyfikowanie obszarów do poprawy oraz inicjowanie działań naprawczych, podnoszących jakość obsługi Klientów
- Tworzenie nowych rozwiązań, wdrażanie narzędzi poprawiających szybkość odpowiedzi i jakość obsługi Klientów
- Koordynowanie współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie działań związanych z obsługą Klientów
- Stałe podnoszenie jakości obsługi Klientów Kluczowych poprzez analizowanie ich opinii
- Wdrażanie nowych pracowników oraz przeprowadzanie szkoleń dla członków zespołu
- Udział w projektach, inicjatywach związanych z obsługą Klienta
Nasze wymagania
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Obsługi Klienta Kluczowego
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca płynną komunikację biznesową
- Wysokie poczucie odpowiedzialności i decyzyjności
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość narzędzi oraz rozwiązań technologicznych związanych z procesami obsługi Klienta
- Umiejętność analizy, optymalizacji i kreowania procesów biznesowych
- Wysokie umiejętności komunikacji z różnymi grupami odbiorców
- Obsługa pakietu MS Office w szczególności Excel na poziomie średnio zaawansowanym
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy w firmie z branży logistycznej/kurierskiej
To oferujemy
- Pełną wyzwań pracę w stabilnej polskiej firmie będącej członkiem grupy kapitałowej ORLEN
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premia roczna
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Pozytywną atmosferę w zespole oraz wsparcie współpracowników
- Realny wpływ na rozwój projektu ORLEN Paczka
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
- Pakiet benefitów pozapłacowych: system kafeteryjny MyBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta paliwowa
- Dofinansowanie w ramach ZFŚS m.in. do wypoczynku, bonów świątecznych i innych
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- preferencyjne pożyczki
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- karty przedpłacone
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
Ruch S.A.
RUCH S.A. należy do Grupy Kapitałowej Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. Jesteśmy firmą z tradycjami, ponieważ na rynku istniejemy ponad 100 lat. Obecnie na bazie sieci około 800 własnych punktów, Spółka rozwija sprzedaż towarów szybko zbywalnych, artykułów spożywczych, przekąsek oraz gazet i czasopism. Modernizujemy siatkę sprzedaży, wymieniając dobrze znane wszystkim kioski na nowoczesne bryły i saloniki, które funkcjonują obecnie pod nazwą „ORLEN w ruchu”. RUCH S.A. jest także operatorem logistycznym ORLEN Paczki, nowoczesnej i wygodnej usługi logistycznej, która dynamicznie się rozwija. Usługa ORLEN Paczka wciąż poszerza swoją sieć punktów nadań i odbioru, współpracuje ze sklepami internetowymi i platformami sprzedażowymi. Działamy na terenie całej Polski, obsługując każdego dnia miliony klientów.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę